«Γονικός έλεγχος» (Παρουσίαση τακτικών και εφαρμογών)
Τα Θετικά και αρνητικά της On-line Διασκέδασης
Οι μαθητές της E΄ δημοτικού ολοκλήρωσαν με μεγάλη επιτυχία τις τελευταίες παρουσιάσεις τους για το project “The Thrills and the Threats of the Internet” στο πλαίσιο των μαθημάτων Αγγλικής γλώσσας. Πιο συγκεκριμένα…
Session 4:
- παρακολούθησαν από την 3η ομάδα την παρουσίαση του θέματος: Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο (e-mail),
- ετοίμασαν αφίσα με τα θετικά και αρνητικά της θεματικής ενότητας που διαχειρίστηκαν.
Οι ομάδες και των δύο τμημάτων μας εντυπωσίασαν καθώς ετοίμασαν τις παρουσιάσεις τους σε power – point. Οι παρακάτω φωτογραφίες παρουσιάζουν του λόγου το αληθές!
Session 5:
- παρακολούθησαν από την 4η ομάδα την παρουσίαση του θέματος: Ιστολόγια (Blogs),
- ετοίμασαν αφίσα με τα θετικά και αρνητικά της θεματικής ενότητας που διαχειρίστηκαν.
Team 4 - Ε΄ 1st pace lecturing | Team 4 – Ε΄2nd pace making the poster |
Session 6:
- παρακολούθησαν από την 5η ομάδα την παρουσίαση του θέματος: Διασκέδαση στο Ίντερνετ (YouTube / On-line παιχνίδια),
- ετοίμασαν αφίσα με τα θετικά και αρνητικά της θεματικής ενότητας που διαχειρίστηκαν.
Διαβάστε την power – point παρουσίαση της 5ης ομάδας - Ε΄2nd pace:
Τα Θετικά και αρνητικά της On-line Διασκέδασης
Η δουλειά όλων των ομάδων θα παρουσιαστεί από αντιπροσώπους τους στο Συνέδριο για την “Ασφάλεια στο Διαδίκτυο” στις 8 Φεβρουαρίου στην Αίθουσα Εκδηλώσεων του Κολεγίου. Να είστε εκεί!
Παρενόχληση στο Διαδίκτυο–Cyber Bullying
Ηλεκτρονικές Αγορές - Εργασία της Β2 Γυμνασίου
E1 Δημοτικού
Φέτος το Τμήμα Αγγλικών Σπουδών σχεδίασε και για τις 2 ταχύτητες αγγλικών της Ε΄ δημοτικού το εκπαιδευτικό project: “The Thrills and the Threats of the Internet”.
Σκοπός του project είναι η εξάσκηση και ο εμπλουτισμός της αγγλικής γλώσσας μέσω της ταυτόχρονης προώθησης μιας ασφαλούς και υπεύθυνης χρήσης της τεχνολογίας του παγκόσμιου Διαδικτύου (Internet).
Στις 3 συνεδρίες που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί, οι μαθητές:
Session 1:
- ενημερώθηκαν για τα στάδια του project
- ενημερώθηκαν για τις βασικές έννοιες του Internet μέσω power-point
- παρακολούθησαν video του επίσημου ελληνικού site www.saferinternet.gr –>http://www.youtube.com/watch?v=ApH2VlgQEIk&feature=related (ο Κόσμος του Διαδικτύου)
- χωρίστηκαν σε ομάδες και μοίρασαν αρμοδιότητες
- έλαβαν τον ειδικό φάκελο εργασιών-δραστηριοτήτων του project
- έλαβαν πηγές για την περαιτέρω έρευνα
Session 2:
- παρακολούθησαν από την 1η ομάδα την παρουσίαση του θέματος: Ψάχνοντας πληροφορίες στο Ίντερνετ (Google / Wikipedia)
- περιηγήθηκαν στο Google και τη Wikipedia μέσω του διαδραστικού πίνακα
- παρακολούθησαν video του επίσημου ελληνικού site www.saferinternet.gr->http://www.youtube.com/watch?v=fApxYCfQRs&feature=related (η Γη είναι Επίπεδη)
- παρακολούθησαν video της Wikimedia Foundation για τα θετικά των wikis http://www.youtube.com/watch?v=25hWh1Pa44M (Edit Button)
- ετοίμασαν αφίσα με τα θετικά και αρνητικά της θεματικής ενότητας που διαχειρίστηκαν
Session 3:
- παρακολούθησαν από τη 2η ομάδα την παρουσίαση του θέματος: Κοινωνική δικτύωση (Facebook / Msn)
- παρακολούθησαν video του επίσημου ελληνικού site www.saferinternet.gr->http://www.youtube.com/watch?v=SaoaG_pAgg&feature=related (Chatting)
- παρακολούθησαν video των Facemoods’ Online Safety Kit σχετικά με τη δημοσιοποίηση προσωπικών δεδομένων http://www.youtube.com/watch?v=KGr_KFiCX4s&feature=related (Little Red Riding Mood)
- ετοίμασαν αφίσα με τα θετικά και αρνητικά της θεματικής ενότητας που διαχειρίστηκαν
Για την ολοκλήρωση του project απομένουν ακόμα οι θεματικές:
- Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο (e-mail)
- Blogs
- Διασκέδαση στο Ίντερνετ (YouTube / On-line παιχνίδια)
πριν από την καταληκτική παρουσίαση στην ημερίδα του σχολείου.
Good luck, Ε΄ δημοτικού!
Ε2 Δημοτικού
Φέτος το Τμήμα Αγγλικών Σπουδών σχεδίασε και για τις 2 ταχύτητες αγγλικών της Ε΄ δημοτικού το εκπαιδευτικό project: “The Thrills and the Threats of the Internet”.
Σκοπός του project είναι η εξάσκηση και ο εμπλουτισμός της αγγλικής γλώσσας μέσω της ταυτόχρονης προώθησης μιας ασφαλούς και υπεύθυνης χρήσης της τεχνολογίας του παγκόσμιου Διαδικτύου (Internet).
Στις 3 συνεδρίες που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί, οι μαθητές:
Session 1:
-
ενημερώθηκαν για τα στάδια του project
-
ενημερώθηκαν για τις βασικές έννοιες του Internet μέσω power-point
-
παρακολούθησαν video του επίσημου ελληνικού site www.saferinternet.gr –>http://www.youtube.com/watch?v=ApH2VlgQEIk&feature=related (ο Κόσμος του Διαδικτύου)
-
χωρίστηκαν σε ομάδες και μοίρασαν αρμοδιότητες
-
έλαβαν τον ειδικό φάκελο εργασιών-δραστηριοτήτων του project
-
έλαβαν πηγές για την περαιτέρω έρευνα
Session 2:
-
παρακολούθησαν από την 1η ομάδα την παρουσίαση του θέματος: Ψάχνοντας πληροφορίες στο Ίντερνετ (Google / Wikipedia)
-
περιηγήθηκαν στο Google και τη Wikipedia μέσω του διαδραστικού πίνακα
-
παρακολούθησαν video του επίσημου ελληνικού site www.saferinternet.gr->http://www.youtube.com/watch?v=fApxYCfQRs&feature=related (η Γη είναι Επίπεδη)
-
παρακολούθησαν video της Wikimedia Foundation για τα θετικά των wikishttp://www.youtube.com/watch?v=25hWh1Pa44M (Edit Button)
-
ετοίμασαν αφίσα με τα θετικά και αρνητικά της θεματικής ενότητας που διαχειρίστηκαν
Session 3:
-
παρακολούθησαν από τη 2η ομάδα την παρουσίαση του θέματος: Κοινωνική δικτύωση (Facebook / Msn)
-
παρακολούθησαν video του επίσημου ελληνικού site www.saferinternet.gr->http://www.youtube.com/watch?v=SaoaG_pAgg&feature=related (Chatting)
-
παρακολούθησαν video των Facemoods’ Online Safety Kit σχετικά με τη δημοσιοποίηση προσωπικών δεδομένων http://www.youtube.com/watch?v=KGr_KFiCX4s&feature=related (Little Red Riding Mood)
-
ετοίμασαν αφίσα με τα θετικά και αρνητικά της θεματικής ενότητας που διαχειρίστηκαν
Για την ολοκλήρωση του project απομένουν ακόμα οι θεματικές:
-
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο (e-mail)
-
Blogs
-
Διασκέδαση στο Ίντερνετ (YouTube / On-line παιχνίδια)
πριν από την καταληκτική παρουσίαση στην ημερίδα του σχολείου.
Good luck, Ε΄ δημοτικού!