RSS

Απάτες με Phishing

Το παρακάτω βίντεο αποτελεί ένα σύντομο οδηγό για να αναγνωρίζετε και να αποφεύγετε απάτες phishing με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (e-mail). Όπως το ίδιο το όνομά του υπονοεί παραλλαγή του αγγλικού «fishing» (ψάρεμα) το Phishing αναφέρεται στην προσπάθεια απόσπασης προσωπικών στοιχείων, οικονομικού συνήθως χαρακτήρα που αφορούν τραπεζικούς λογαριασμούς και πιστωτικές κάρτες, χρησιμοποιώντας ως δόλωμα κάποιο ψεύτικο πρόσχημα.




Δείτε το βίντεο με ελληνικούς υπότιτλους επιλέγοντας από την μπάρα το "Greek 100%"

Τι διδάσκει:

Το βίντεο προσπαθεί να ενημερώσει τους μαθητές για τις απάτες που γίνονται μέσω phishing και να τους βοηθήσει να αναγνωρίσουν και να αποφύγουν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που σχετίζονται με το phishing.

Συγκεκριμένα εστιάζει στα παρακάτω:
  • Ένα παράδειγμα για το πώς συνήθως γίνεται η απάτη
  • Πώς να αναγνωρίζουν και να αναφέρουν ένα e-mail που είναι phishing
  • Τι να κάνουν όταν λάβουν ένα μήνυμα phishing
  • Τι να κάνουν όταν κατά λάθος αποκαλύψουν «ευαίσθητες» πληροφορίες

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Iστορίες Κυβερνοεγκλήματος: Phishing - Ψάρεμα προσωπικών δεδομένων

Η ιστορία του Steve

Ο Steve ζει στα προάστια του Kansas City του Missouri και είναι συνταξιούχος δημόσιος υπάλληλος. Ο Steve είχε λογισμικό antivirus και ένα firewall και τα διατηρούσε ενημερωμένα. Γνώριζε ότι δεν έπρεπε να κάνει κλικ σε ένα συνημμένο ενός μηνύματος e-mail το οποίο δεν περίμενε να λάβει και γνώριζε ότι αυτή η προφύλαξη ίσχυε τόσο για μηνύματα e-mail από φίλους όσο και από αγνώστους αποστολείς.


Μια μέρα τον περασμένο Σεπτέμβριο, ο Steve έλαβε ένα μήνυμα e-mail που φαινόταν να προέρχεται από την τράπεζά του, ζητώντας του να συνδεθεί στον τραπεζικό και επενδυτικό του λογαριασμό για να ενημερώσει τα προσωπικά του στοιχεία. Έκανε κλικ στο URL στο e-mail και μπήκε απευθείας στην τοποθεσία της τράπεζάς του, ή τουλάχιστον έτσι νόμιζε. Στην πραγματικότητα, το URL στο e-mail πήγε τον Steve σε μια πανομοιότυπη ιστοσελίδα. Η ιστοσελίδα ήταν ολόιδια με την ιστοσελίδα της τράπεζάς του, για αυτό και όταν ρωτήθηκε για τον αριθμό λογαριασμού, το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασής του, ξεκίνησε αυτόματα να τα πληκτρολογεί. Τότε θυμήθηκε κάτι που είχε ακούσει σε μια ομιλία στον τοπικό του Ροταριανό Όμιλο πριν δύο μήνες.

Ο καλεσμένος ομιλητής μίλαγε για τις επιθέσεις phishing, ενώ έκανε συγκεκριμένη αναφορά στις πανομοιότυπες ιστοσελίδες. Το κλειδί για να τις αναγνωρίζει κανείς, όπως θυμήθηκε ο Steve, ήταν ότι οι τράπεζες δεν στέλνουν ποτέ στους πελάτες τους μηνύματα e-mail με σύνδεση στην οποία τους ζητούν να κάνουν κλικ για να συνδεθούν στο λογαριασμό τους. "Αν λάβατε ένα τέτοιο e-mail", είχε πει ο ομιλητής, "απλά διαγράψτε το". Κι αυτό έκανε.

Ο Steve παραλίγο να γίνει το τελευταίο θύμα μιας επίθεσης phishing, του θέματος δηλαδή εκείνης της ομιλίας. Ωστόσο, θυμήθηκε την τελευταία στιγμή τον απλό κανόνα ότι μια τράπεζα δεν θα έστελνε ποτέ μια σύνδεση για το web ζητώντας προσωπικά στοιχεία μέσω e-mail. Αν είχε καταχωρήσει τις πληροφορίες που του ζητήθηκαν, οι κυβερνοεγκληματίες θα είχαν όλα όσα χρειάζονταν για να ελέγξουν τον τραπεζικό του επενδυτικό λογαριασμό.

Πηγή: norton.com

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Εκτός Facebook οι κόρες του Ομπάμα

Δεν θα ανοίξουν σελίδα στην ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης Facebook η Σάσα και η Μάλια Ομπάμα, κόρες του προέδρου των ΗΠΑ, Μπαράκ Ομπάμα.

Οι μυστικές υπηρεσίες απαγόρευσαν στις δύο θυγατέρες να ανοίξουν λογαριασμό στη δημοφιλή σελίδα κοινωνικής δικτύωσης.

Οπως αποκάλυψε τις προάλλες η σύζυγος του προέδρου των Ηνωμένων Πολιτειών, Μισέλ, οι δύο κόρες της δεν είναι στο facebook, αφού υπόκεινται και αυτές στους ειδικούς περιορισμούς που θέτει η Υπηρεσία Ασφαλείας του Λευκού Οίκου.

Εκτός Facebook οι κόρες του Ομπάμα

«Είμαστε τυχεροί που υπάρχουν αυτοί οι περιορισμοί», τόνισε η κυρία Ομπάμα, αποδοκιμάζοντας ανοιχτά την πρακτική χιλιάδων ανηλίκων να διατηρούν προφίλ σε παρόμοιους ιστότοπους και προσθέτοντας πως «δεν είναι κάτι που χρειάζονται. Δεν είναι απαραίτητο για ένα 12χρονο παιδί να έχει facebook» είπε.

Η πρώτη Κυρία των ΗΠΑ είναι τοσο καχύποπτη απέναντι στο facebook, ώστε υποστήριξε ότι ακόμη και αν οι κόρες της δεν ήταν παιδιά του αμερικανού προέδρου, και πάλι δεν θα ήθελε να έχουν προφίλ στη συγκεκριμένη ιστοσελίδα, ενώ εξέφρασε την αμφιβολία της για το κατά πόσο οι δυο Πρώτες… Κόρες θα ανοίξουν το δικό τους προφίλ και όταν δεν θα είναι πλέον μόνιμες κάτοικοι του Λευκού Οίκου.

Μάλιστα, σε επερώτηση του δημοσιογράφου «Τα κορίτσια δεν θα έχουν facebook ούτε και όταν θα φύγετε από τον Λευκό Οίκο;», η κυρία Ομπάμα απάντησε με νόημα γελώντας «εξαρτάται από το πότε θα φύγουμε και πόσων ετών θα είναι τότε».


Πηγή: ethnos.gr

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Ολόκληρη η ζωή ενός χρήστη του Facebook μέσα σε ένα CD



O αυστριακός φοιτητής Max Schrems χρήστης του Facebook απαίτησε όλα τα δεδομένα του από το Facebook και δεν πίστευε στα μάτια του από τον όγκων αρχείων που τελικά του εστάλη. Όταν είδε τα στοιχεία δήλωσε ο ίδιος “Πρόκειται για πολιτισμικό σοκ”.
Είναι μια υπόθεση του τύπου Δαβίδ εναντίον Γολιάθ: Εξοργισμένος με τις ρυθμίσεις ασφάλειας του Facebook, o φοιτητής Νομικής από την Αυστρία εκμεταλλεύτηκε τη νομοθεσία και απαίτησε από την υπηρεσία να του παραδώσει όλα τα δεδομένα που τον αφορούν.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Έκθεση της Unicef για την ασφάλεια ανηλίκων στο Διαδίκτυο

Στη νέα γενιά που βιώνει ένα σημαντικό κομμάτι της ζωής της μέσα από το Ιντερνετ και αποτελεί τη σημερινή εμπροσθοφυλακή της τεχνολογικής αλλαγής, επαναποτίθενται περισσότερες ελπίδες για μελλοντικές καινοτόμες στρατηγικές αντιμετώπισης των κινδύνων που αντιμετωπίζουν τα παιδιά online.

Οι ανήλικοι, για τους οποίους σήμερα ο γονιός, ο δάσκαλος, το κράτος και πολλοί άλλοι ανησυχούν «τι να κάνουν τόσες ώρες στον υπολογιστή» και «τι κακό μπορεί να πάθουν εκεί μέσα», είναι τελικά αυτοί που φαίνεται να κατανοούν περισσότερο τους κινδύνους που διατρέχουν.

Το χάσμα ανάμεσα στη γνώση που έχουν τα παιδιά και οι γονείς τους γύρω από τις τεχνολογίες του Ιντερνετ, έχει αποτυπωθεί σε πολλές επιστημονικές μελέτες μέχρι σήμερα. Ως σημαντικό παράγοντα της αδυναμίας προστασίας των ανηλίκων στον online κόσμο το επικαλείται και έκθεση του Ερευνητικού Κέντρου Innocenti της UNICEF που δόθηκε την περασμένη Τρίτη στη δημοσιότητα.

Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρο το άρθρο κάνoντας κλικ εδώ




Πηγή άρθρου: ΑΓΓ. ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΑ, Έντυπη Έκδοση Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Εργασίες Γυμνασίου

Τα θέματα της εργασίας που έχει ανατεθεί στους μαθητές και των τριών τάξεων του Γυμνασίου προέρχονται από 5 διαφορετικούς τομείς οι οποίοι είναι οι εξής:

- "Εθισμός στο Διαδίκτυο"
- "Κοινωνικά Δίκτυα - Facebook"
- "Ηλεκτρονικές Συναλλαγές"
- "Ψάρεμα Προσωπικών Δεδομένων - Ιοί και σκουλήκια"
- "Επικοινωνίες στο Διαδίκτυο"

Οι μαθητές έχουν χωριστεί σε πενταμελείς ομάδες (ανά τμήμα) και για την ολοκλήρωση και παρουσίαση της εργασίας τους θα χρησιμοποιήσουν το κατάλληλο λογισμικό (Microsoft Powerpoint και Moviemaker).

Να σημειωθεί ότι όλες οι εργασίες θα παρουσιαστούν και σε μορφή Poster στην ημερίδα που διοργανώνει το σχολείο μας για την “Παγκόσμια Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου” στις 8 Φεβρουαρίου.

H συλλογή πληροφοριών και η οργάνωση του υλικού έχει ξεκινήσει ήδη. Για την εξέλιξη της πορείας των εργασιών θα ενημερώνεστε από την ιστοσελίδα σε τακτά χρονικά διαστήματα.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Κατάθλιψη & διαδίκτυο

Μία ακόμη καταχώρηση που αναδεικνύει τη σχέση της κατάθλιψης και του Internet παρουσιάζεται στο Portal της ΟΤΕΝΕΤ. Σύμφωνα με το άρθρο τάση στην απομόνωση και την εσωστρέφεια εκδηλώνουν τα άτομα που είναι εθισμένα στο διαδίκτυο ενώ υπάρχουν ενδείξεις ότι έχουν και χαμηλή αυτοεκτίμηση. Οπως αναφέρουν μελέτες, όσοι έχουν εθισμό με το internet παρουσιάζουν συννοσηρότητα σε ποσοστό 60%, σε άγχος, κατάθλιψη και κατάχρηση ουσιών.
Μπορείτε να διαβάσετε όλο το άρθρο κάνωντας κλικ εδώ

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Σημαντικό!!!

Μην ξεχνάτε να ενημερώνετε το ιστολόγιο για την πορεία της δουλειάς σας!!!

2012-Safer Internet Day  “Για ένα ασφαλέστερο Διαδίκτυο”

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Στ1 Δημοτικού

Το θέμα της εργασίας που θα παρουσιάσουν οι μαθητές της Στ’1 τάξης στην ημερίδα που διοργανώνει το σχολείο μας για την “Παγκόσμια Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου” στις 8 Φεβρουαρίου είναι:

Παρενόχληση στο Διαδίκτυο-Μέθοδοι αποφυγής και προστασίας

Στο πλαίσιο αυτής της εργασίας, οι μαθητές καλούνται να ετοιμάσουν μια παρουσίαση σε PowerPoint και ένα Πόστερ. Για να επιτύχουν λοιπόν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, οι μαθητές χωρίστηκαν σε 3 ομάδες.

  • Τους Συντάκτες, οι οποίοι έχουν αναλάβει την οργάνωση και ταξινόμηση του υλικού που θα συλλέξουν οι συμμαθητές τους,
  • τους Υπεύθυνους κειμένων, που σκοπός τους είναι η συλλογή ποιοτικού και έγκυρου υλικού και
  • τους Υπεύθυνους πολυμέσων, οι οποίοι με τη σειρά τους θα συλλέξουν εικόνες και βίντεο για να εμπλουτίσουν και να κάνουν πιο καλαίσθητη την παρουσίαση.

Η δουλειά έχει ήδη αρχίσει και περιμένουμε με ανυπομονησία τα πρώτα αποτελέσματα καθώς και νεότερα για την πορεία της δουλειάς τους!!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Στ2 Δημοτικού

Το θέμα της εργασίας που θα παρουσιάσουν οι μαθητές της Στ’2 τάξης στην ημερίδα που διοργανώνει το σχολείο μας για την “Παγκόσμια Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου” στις 8 Φεβρουαρίου είναι:

Διαδικτυακή Επικοινωνία (Chat) -

Κανόνες σωστής χρήσης και συμπεριφοράς/ Αποφυγή κινδύνων.”

Στο πλαίσιο αυτής της εργασίας, οι μαθητές καλούνται να ετοιμάσουν μια παρουσίαση σε PowerPoint και ένα Πόστερ. Για να επιτύχουν λοιπόν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, οι μαθητές χωρίστηκαν σε 3 ομάδες, όπως ακριβώς και οι μαθητές της Στ’1 τάξης.

  • Τους Συντάκτες, οι οποίοι έχουν αναλάβει την οργάνωση και ταξινόμηση του υλικού που θα συλλέξουν οι συμμαθητές τους,

  • τους Υπεύθυνους κειμένων, που σκοπός τους είναι η συλλογή ποιοτικού και έγκυρου υλικού και

  • τους Υπεύθυνους πολυμέσων, οι οποίοι με τη σειρά τους θα συλλέξουν εικόνες και βίντεο για να εμπλουτίσουν και να κάνουν πιο καλαίσθητη την παρουσίαση.

Η δουλειά έχει ήδη αρχίσει και περιμένουμε με ανυπομονησία τα πρώτα αποτελέσματα καθώς και νεότερα για την πορεία της δουλειάς τους!!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

YouTube for Schools, η νέα εκπαιδευτική έκδοση για μαθητές [Video]

Τη νέα επιμορφωτική πλευρά του YouTube αποφάσισε να μας παρουσιάσει η Google, αφήνοντας για λίγο στην άκρη τα video με τις χαριτωμένες γάτες, τις χιουμοριστικές φάρσες και τα τραγούδια.

Όλοι γνωρίζουμε εκ πείρας ότι όταν είσαι στο YouTube δεν είναι και ό,τι πιο εύκολο να μην παρασυρθείς έστω και για λίγο και να ξεκινήσεις να βλέπεις τέτοιου είδους video. Στη συνέχεια το λίγο γίνεται πολύ και μερικές ώρες μετά ξεχνάς τι έψαχνες αρχικά. Σκέψου, μάλιστα, τι γίνεται αν είσαι μαθητής με ανοιχτή πρόσβαση στο YouTube εν ώρα μαθήματος…

Αυτό ακριβώς το πρόβλημα έρχεται να διορθώσει η νέα έκδοση YouTube for Schools που φροντίζει ώστε τίποτα να μη σου αποσπάσει την προσοχή τουλάχιστον όσο βρίσκεσαι στην τάξη. Στην ουσία πρόκειται για μια ρύθμιση, με την οποία μπλοκάρεται η πρόσβαση σε οποιοδήποτε μη εκπαιδευτικό video, επιτρέποντας μόνο την παρακολούθηση επιμορφωτικού περιεχομένου από το YouTube EDU και τους 600 εκπαιδευτικούς συνεργάτες του YouTube.

Πέρα όμως από το μπλοκάρισμα συγκεκριμένων video, η Google σε συνεργασία με δασκάλους και καθηγητές δημιούργησε περισσότερες από 300 λίστες με εκπαιδευτικά video, ομαδοποιημένα κατά μάθημα ή κατά τάξη. Για περισσότερες πληροφορίες δείτε εδώ.

Πηγή: http://www.techgear.gr/youtube-for-schools-educational-version-35277/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=youtube-for-schools-educational-version

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Δείτε πόσο τρομακτικά πολλά γνωρίζει το Facebook για τις ζωές μας! [Video]

Γνωρίζετε ότι η Facebook κρατά αρχείο όλης -μα όλης- της δραστηριότητάς μας στο κοινωνικό δίκτυο ανεξάρτητα με το πόσος καιρός έχει περάσει ή του τι έχουμε διαγράψει;
Τρανό παράδειγμα αποτελεί η περίπτωση του 24χρονου Αυστριακού Max Schrems που έστειλε επίσημη αίτηση στη Facebook για να του αποστείλουν όλα τα δεδομένα του. (Θυμίζουμε ότι όλοι εμείς που ζούμε στην Ευρώπη έχουμε αυτό το δικαίωμα). Αυτό που έλαβε ήταν ένα CD με 1.222 αρχεία PDF, που παρουσίαζαν λεπτομερώς την κάθε του κίνηση!
Εν συντομία, όλες οι ενέργειες του Shrem ήταν καταγεγραμμένες, από τα πιο παλιά μηνύματα (που μάλιστα είχε διαγράψει), μέχρι τις σχέσεις, τα επαγγελματικά και όλες τις φωτογραφίες του.
Όπως είδαμε πρόσφατα, η Facebook έχει δεσμευτεί στην Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου να προχωρήσει σε σοβαρότατες αλλαγές στην πολιτική ασφαλείας της. Μέχρι τότε πρέπει απλά να συμβιβαστούμε στην ιδέα (ή να διαγράψουμε το λογαριασμό μας) ότι θα γνωρίζει κυριολεκτικά τα πάντα για εμάς και ενδεχομένως να τα μοιράζεται και με τρίτους…
Παρακολουθήστε το σύντομο πλην όμως συγκλονιστικό video που ακολουθεί:

Πηγή: http://www.techgear.gr/facebook-knows-everything-about-our-lives-35330/

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Οδηγός ασφάλειας στον ιστοχώρο Facebook

Απαντώντας στη μεγάλη ανάγκη των χρηστών του Facebook να γνωρίσουν τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να χρησιμοποιούν τον ιστοχώρο με ασφάλεια αποφεύγοντας τους πιθανούς κινδύνους, η δράση Saferinternet.gr δημιούργησε αναλυτικό 48-σέλιδο οδηγό, ενημερώνοντας για τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να ελέγχουμε και να ρυθμίζουμε την πρόσβαση στα δεδομένα μας μέσα από τις οθόνες του Facebook. Ο οδηγός αφορά στη νέα μορφή του προφίλ – το χρονολόγιο – που σύντομα θα έχουν όλοι οι λογαριασμοί του Facebook, καθώς και στις νέες ρυθμίσεις του λογαριασμού και του απορρήτου μας. Δίδονται απλές οδηγίες χρησιμοποιώντας τις οθόνες του ιστοχώρου, αναδεικνύοντας με αυτό τον τρόπο τις ρυθμίσεις και τις δυνατότητες ασφαλούς χρήσης. Ειδικότερα, ο οδηγός ενημερώνει για τα εξής σημαντικά θέματα:

  • Η κατανόηση της πολιτικής απορρήτου και των όρων χρήσης (privacy και terms) ως το πρώτο και πολύ σημαντικό βήμα κατά την εγγραφή μας.
  • Η σημασία της δημοσίευσης προσωπικών στοιχείων με σύνεση κατά την εγγραφή μας στο Facebook.
  • Πώς μπορούμε να ρυθμίσουμε και να ασφαλίσουμε το λογαριασμό μας από ενέργειες παραβίασης ή υποκλοπής.
  • Το χρονολόγιο και ο τοίχος μας: πώς μπορούμε να περιορίζουμε την πρόσβαση στα προσωπικά μας στοιχεία και να ελέγχουμε πώς εμφανίζεται το χρονολόγιό μας προς άλλους χρήστες του Facebook, πώς μπορούμε να κρατάμε τον έλεγχο των κοινοποιήσεών μας, και πόσο σημαντικό είναι να γνωρίζουμε τις ρυθμίσεις απορρήτου.
  • Οι φίλοι μας στο Facebook – φίλοι ή … γνωστοί «άγνωστοι»; Πώς δημιουργούμε επιμέρους λίστες με συγκεκριμένες επαφές, πώς προστατεύουμε τους φίλους μας από τα ανεπιθύμητα βλέμματα, πώς αφαιρούμε άτομα που δε θέλουμε να βρίσκονται πια στη λίστα των φίλων μας, πώς μπορούμε (και πρέπει να) μπλοκάρουμε προβληματικές επαφές. Επιπλέον, επισημαίνεται η λειτουργία ανάδειξης των κοινών δεδομένων μεταξύ δύο χρηστών ως άλλο ένα σημείο προστασίας της ιδιωτικότητας που πρέπει να προσεχτεί.
  • Αναζήτηση - ποιον μπορούμε να βρούμε και ποιος μπορεί να μας βρει: πώς αναζητούμε «φίλους»,  πώς ρυθμίζουμε ποιος θα μπορεί να μας βρει μέσα από το Facebook, πώς αποφασίζουμε εάν το χρονολόγιό μας θα μπορεί να βρεθεί μέσω δημόσιων μηχανών αναζήτησης.
  • Προστατεύουμε τις φωτογραφίες μας από ανεπιθύμητα βλέμματα: ενημερωνόμαστε για τη σημασία της προστασίας φωτογραφιών και βίντεο, σεβόμενοι το δικαίωμα κάθε ατόμου επάνω στις δικές του δημοσιεύσεις και φωτογραφίες.
  • Εφαρμογές: πώς μπορούμε να εγκαταστήσουμε / απεγκαταστήσουμε μια εφαρμογή, πώς μπορούμε να αναφέρουμε μια εφαρμογή, πώς περιορίζουμε τη λίστα των ατόμων που θα μαθαίνουν τι κάνουμε στις εφαρμογές. Επίσης, αναδεικνύεται η σημασία της γνώσης των τρόπων που οι εφαρμογές μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση σε δεδομένα μας μέσω των φίλων μας, καθώς και τι πρέπει να προσέχουμε όταν χρησιμοποιούμε τη λειτουργία «Μου αρέσει!».
  • Πώς μπορούμε να απενεργοποιήσουμε ή να διαγράψουμε το λογαριασμό μας.
  • Πώς μπορούμε να αποκλείσουμε ενοχλητικές επαφές & εφαρμογές, να ανακτήσουμε τον έλεγχο του λογαριασμού μας και να αναφέρουμε ανάρμοστη δραστηριότητα στο Facebook.
  • Ο δεκάλογος της ασφαλούς χρήσης ιστοχώρων κοινωνικής δικτύωσης.


Ο οδηγός δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή έδρα του Facebook στην Ιρλανδία. Είναι προσβάσιμος σε ηλεκτρονική μορφή στον ιστοχώρο του Saferinternet.gr (θεματική "Υλικό"):

http://www.saferinternet.gr/index.php?parentobjId=Page15.

 

Πηγή: http://www.saferinternet.gr/index.php?childobjId=Text891&parentobjId=Category23&objId=Category214

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS